vrijdag 4 maart 2011

Carnaval

Vandaag is hier carnaval begonnen met het carnaval op school. Omdat Zoon al weken zegt dat hij een kinderprins is, moest hij natuurlijk een prinsenpak krijgen. Aangezien we al een paar capes hebben, wilde ik dit keer iets anders. Dus gebruikte ik deze tutorial om een gala-uniform te maken.

Alleen maakte ik het jasje niet zelf, maar kocht bij de speelgoedwinkel een politie-uniform waarvan ik het jasje omgewerkt heb.




En natuurlijk wilde Dochter prinses worden, met een echte roze prinsessenjurk. Helaas had ik niet genoeg tijd om die ook zelf te maken. Maar ik maakte haar wel een kroon (en gebruikte eindelijk eens een keer de siersteken op mijn naaimachine):

1 opmerking:

  1. Leuk dat je zo veel zelf maakt! Ik ben niet zo'n knutselaar en bestel dus vaak de verkleedkleren van de kinderen online of koop ze in een carnavalswinkel. Wel erg leuk en natuurlijk altijd origineel zo'n zelfgemaakt verkleedpak!

    BeantwoordenVerwijderen