donderdag 25 augustus 2011

Gymbroekje

De vakantie is weer voorbij, voor onszelf, voor de naaimachine die bij de onderhoudsmonteur op vakantie mocht en voor Grote Broer, die deze week in groep 3 (eerste leerjaar) is begonnen. En we kwamen er al snel achter dat je in groep 3 nieuwe dingen doet. Zoals gymmen in de echte gymzaal met echte gymkleren. Die we dus niet hadden...
Met twee kleuters en een baby gaan winkelen probeer ik zo veel mogelijk te beperken, dus besloot ik zelf maar een gymbroekje te maken. Ik nam een oude wandelbroek van papa en een simpel patroon uit een Ottobre en maakte daar snel een broekje van. Maar ja, zo'n papabroek is wel een beetje saai. Dus borduurde ik er met de machine een gymmend jongetje op.
En hier demonstreert Grote Broer wat dat mannetje aan het doen is:
(aan u de uitdaging om een scherpe foto te maken van een kleuter die de handstand probeert te doen)
Hier nog een close-up van het mannetje, nu ook voorzien van ogen:

1 opmerking:

  1. Tof dat borduren... Da's nog iets dat ik moet bijleren... ;)
    Enne indien je het uiltje wint, mag je het zeker ook als knuffeltje voor de baby gebruiken. Het wordt zonder naalden afgeleverd. ;)

    BeantwoordenVerwijderen