dinsdag 18 oktober 2011

Herfstig setje

Voor de zomer maakte ik van een patroon uit de Ottobre een schattig rompertje. Heerlijk vind ik die rompers met beentjes in de zomer. En omdat Ottobre-patronen altijd groot vallen past het nog steeds. Maar het wordt nu wel een beetje fris. Daarom maakte ik er een broekje en een trui bij. Het was mijn eerste raglantrui op de overlock en ik moet zeggen: dat smaakt naar meer. Als versiering borduurde ik er met de naaimachine een girafje op, de vlekken maakte ik van flockfolie.
En zo ziet dat uit op een baby:
Earlier this year I made this cute onesie (pattern: Ottobre). It still fits but is a bit chilly now. Therefore I made a matching sweater, using the same fabric for the sleeves. The bright colors looked sunny in summer, but the yellow and orange also fit great in autumn.

Celebrate Color

Geen opmerkingen:

Een reactie posten