maandag 12 maart 2012

Vogeltjes in de lente

Kleine broer houdt vanaf zijn uitzichtpost aan de keukentafel alle activiteiten buiten goed in de gaten. Want daar is het druk. Mussen, koolmezen, pimpelmezen, merels, een roodborstje, duiven, eksters en soms een vlaamse gaai komen ons bezoeken in onze kleine stadstuin. Terwijl ik dit tik zit een koolmeesje lekker te spetteren in een schaal water. :) Zo'n uitzicht is inspirerend:

Ik mocht afgelopen week ook twee awards ontvangen voor dit blog. Dank je Delphine en Marieke. Nu vind ik dit soort awards altijd een beetje moeilijk. Ik ben oprecht blij met de waardering die er uit spreekt. Maar ik houd niet zo van het kettingbrief-achtige. Daarom geeft ik de stokjes niet door, maar ik wil wel hier een paar blogs noemen die ik nog niet zo vaak op blogrolls zie, maar wel heel mooi zijn.
K-meel: Karien schrijft over heel herkenbare dingen voor moeders en durft ook de moeilijke momenten te laten zien.
Octaview: wie sjoen os Limburg is...
Lapjes ruilen: zouden we wat meer leven in moeten blazen, zo'n goed initiatief.
Lilla a: geweldige ideeën uit Zweden

1 opmerking: